Sunday, April 13, 2008

Our Wedding Day - 倒數100日

April 11, 2008 - 時間過得真係快, 自從上年十月訂婚, 眨吓眼就過咗半年, 計吓計吓仲有100日就係我哋嘅大日子。喺過去呢半年, 我哋做咗好多嘢, 由本來打算旅行結婚, 到之後決定大宴親朋, 開始訂酒席, 安排行禮地方, 買婚紗, 影結婚相, 印請帖... 總之就用咗好多時間同心機(仲用咗好多$ tim)去攪好個Wedding, 但係原來攪個簡簡單單嘅Wedding都唔簡單。

首先係訂酒席, 我哋大大話話都去過十個八個地方攞酒席資料, 去過酒樓, Banquet Hall, Golf Club,...最後得出嘅結論係: 結婚酒席係比壽宴同良朋共聚宴貴Double有多, 而且仲要加tax, service charge, beverage, table cover, chair cover... 真係好過去搶!!! 不過最慘係你肯俾$都冇用, 因為啲好日子(即六月至九月嘅星期六)一早俾人book晒, 結果我哋就要喺星期日擺酒, 真係辛苦晒啲第二日要返工嘅guest :)

至於婚紗又係一件好challenging嘅task, 租又貴又未必fit, 買又好浪費因為著一次就收埋成世, 決定買la, 又要最少6個月前order, 我而家件婚紗要最快六月頭先到, 到咗又要改到啱著(身材仲要keep住直到wedding day), 之後又要買鞋+ accessaries襯, 都唔知點算...


Dec 8, 2007 - 試婚紗時影嘅相

為咗有張婚紗相放喺請帖同Reception, 我哋去咗影婚紗相, 本來想影Outdoor, 但係當時已經十一十二月, Maple Leaf 又冇, 天氣又凍, 影雪景又覺得同Summer時嘅Wedding唔襯, 五六月天氣好先影又怕唔夠時間印帖, 諗過晒之後決定影Studio。

Mar 30, 2008 - Pre-wedding Photo Snapshot

1 comment:

hodordor said...

You look gorgeous!! It is really really nice to see your photos. Can't wait to see more. luv, Dor